نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر کرمان برگزار شد
کد خبر: 4032190
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر کرمان برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان به منظور تشریح برنامه‌های کمیته‌های متعدد بزرگداشت دهه فجر با حضور اعضای ستاد در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان امروز، ۹ بهمن‌ماه با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضا ستاد در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این نشست با اشاره به تدوین و گردآوری برنامه‌ کارگروه‌های مختلف ستاد از حدود یک ماه گذشته، گفت: شعار دهه فجر امسال «جشن ملی ۱۴۰۰» است و برنامه‌های این دهه با توجه به ایام ولادت حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) با رویکرد امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه جشن‌های دهه‌فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با رویکرد مردمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پخت آش نذری در ۲۲ نقطه از شهر کرمان به یمن ۲۲ بهمن، نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس استان، بزرگداشت روز ۱۲ بهمن در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان، رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدا کرمان، فضا سازی محیطی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و غیره از جمله مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه فجر است.

در ادامه این نشست اعضای ستاد به ارائه مهمترین برنامه‌های خود برای بزرگداشت دهه فجر چهل‌وسومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام
captcha