ساختارهای برگرفته از نظام جمهوری اسلامی به صورت فنی تبیین شوند
کد خبر: 4032227
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
استاندار کرمان:

ساختارهای برگرفته از نظام جمهوری اسلامی به صورت فنی تبیین شوند

استاندار کرمان با تاکید بر تبیین ساختارهای برگرفته از نظام جمهوری اسلامی، گفت: یکی از بزنگاه‌های جهاد تبیینی پیام انقلاب است که باید به جوانان چرایی انقلاب، مولفه‌ها و دستاوردهای آن گفته شود.

علی زینی وند استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان امروز ۹ بهمن ماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان کرمان با تبریک فرارسیدن دهه فجر بیان کرد: وضعیت کرونا سخت شده و در روزهای آینده اخبار سخت‌تری نیز خواهیم شنید و این به هیچ وجه نشان از بی‌تاثیری واکسن نیست. در کل دنیا همینطور است و موج جدید کرونا دستاوردهای نظام سلامت را زیر سوال نمی‌برد.

وی با بیان اینکه این موج نباید بر کیفیت و کمیت جشن‌های دهه فجر در این برهه حساس تاثیر بگذارد، تصریح کرد: در دو سال اوج کرونا برنامه‌های دهه مقاومت به خوبی برگزار شد بنابراین برنا‌مه‌های دهه مقاومت الگوی موفقی است و جشن‌های محوری و مردمی می‌تواند در فضاهای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

زینی‌وند افزود: در حوزه امیدآفرینی همه شهرداری‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان در دهه فجر دوشادوش دستگاه‌های حمایتی، نهضت خدمات رسانی محله‌ای را در دستور کار خود قرار دهند و فرمانداران خدمت‌رسانی شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسانی را در دهه فجر رصد کنند.

استاندار کرمان با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: نوسازی عقلانی یکی از کلید واژه‌های اساسی در راهبرد آینده است که در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری عنوان شد.

وی با بیان اینکه جوانان در فضای مجازی دریافت کننده مفاهیمی هستند که در جهت تخریب مولفه‌های هویتی ما تلاش می‌کنند، افزود: یکی از بزنگاه‌های جهاد تبیینی پیام انقلاب است که باید به جوانان چرایی انقلاب، مولفه‌ها و دستاوردهای آن گفته شود.

زینی‌وند تصریح کرد: ساختارهای برگرفته از نظام جمهوری اسلامی مثل ساختار ولایت فقیه، بسیج، سپاه، کمیته امداد، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام وغیره باید به صورت فنی برای مردم و جوانان تبیین شوند زیرا دفاع از این ساختارها می‌تواند بر جوی که بر مردم به دلیل فشارهای اقتصادی وجود دارد تاثیرگذار باشد.

وی در پایان بیان کرد: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم فضاسازی متفاوت و پیام‌آور انجام دهند و مسئولین در مراسمات مختلف حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha