اعلام اسامی برگزیدگان استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3995383
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۹

اعلام اسامی برگزیدگان استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری در مرحله استانی با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اعلام اسامی برگزیدگان استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

 

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری پس از دو روز رقابت فشرده در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق محسن مولوی وردنجانی و مهدی خدیبی به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند. در رشته قرائت ترتیل صادق حیدری سورشجانی حائز رتبه اول و رسول شاهسون مارکده حائز رتبه دوم شدند.

همچنین محمدامین مسلمی در رشته حفظ ۲۰ جزء و امین غیاثی در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول را به خود اختصاص دادند. در رشته اذان نیز سیدابراهیم حسینی وردنجانی، حسن طاهری فرد و مهدی صادقی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق زهرا سلیمی، سحر میرزاخانی و مریم احمدی به ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند. در رشته قرائت ترتیل فاطمه احمدی، فاطمه اسدی و نعیمه‌سادات شریعت بروجنی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

ریحانه علایی رتبه اول و معصومه یوسفی رتبه دوم در رشته حفظ کل و مریم مرادی رتبه اول، زهرا مداحیان رتبه دوم و آذر طاهری رتبه سوم را در رشته حفظ ۲۰ جزء به خود اختصاص دادند. همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء، مطهره فاتحی، زهرا نصیری و زهرا ابراهیمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ ۵ جزء نیز بتول اسداللهی، زهرا علایی و فائره علایی  حائز رتبه اول تا سوم شدند.

یادآور می‌شود، برگزیدگان استانی پیش از حضور در مرحله کشوری باید در مرحله نیمه‌نهایی مورد ارزیابی قرار گیرند؛ بر این اساس در مهرماه سال جاری، فیلم اجرای متسابقان در استان‌ مطابق با شیوه‌نامه‌های ابلاغی ضبط و به ستاد مرکزی مسابقات ارسال می‌شود تا در آبان‌ماه بازبینی و داوری شوند‌. منتخبان مرحله نیمه‌نهایی به فینال راه می‌یابند که در صورت مهیا بودن شرایط و مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا، مرحله نهایی کشوری در دی‌ماه به‌صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha