آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3994610
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه برادران از صبح امروز در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه برادران از صبح امروز در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله استانی این مسابقات طی امروز و فردا در بخش آقایان و بانوان با حضور ۴۱ آقا و ۳۶ بانو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا و همسرایی برگزار می‌شود و افراد برگزیده هر رشته در صورت کسب حد نصاب، به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

امیری با ذکر اینکه امسال از حضور داوران مطرح بین‌المللی در مبحث داوری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن استفاده می‌شود، افزود: مسعود عنایتی‌مقدم، محمدرضا حاج‌‌اسماعیلی، منصور سرشوق، قارایی و حافظ بین‌المللی قرآن استان عیسی خورشیدی در بخش آقایان به داوری خواهند پرداخت، بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، مقرر شده بود که از اساتید ملی غلامرضا شاه‌میوه، محمدرضا ستوده‌نیا نیز استفاده شود که این امر محقق نشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین برگزاری مسابقات، گفت: این مسابقات در تالار بلاغ اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود که ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور متسابقان در سالن بر اساس ساعت‌بندی پیش‌بینی شده است.

یادآوری می‌شود، حمید مجیدی‌مهر، معاون مسابقات و تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور ناظر ویژه این مسابقات است.

انتهای پیام
captcha