حضور مردم در انتخابات اقتداربخش‌تر از تجهیزات نظامی است
کد خبر: 3975397
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

حضور مردم در انتخابات اقتداربخش‌تر از تجهیزات نظامی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات اقتداربخش‌تر از تجهیزات نظامی است.

حضور مردم در انتخابات اقتداربخش‌تر از تجهیزات نظامی استبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، شب گذشته، 12 خردادماه در مجمع عالی حقوقدانان استان زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) نظام اسلامی را بر پایه مردم‌سالاری بنا فرمود و شرکت در انتخابات را وظیفه اجتماعی و ملی می‌دانند که حفظ آن بر مردم از بزرگترین واجبات است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات از اسلحه و تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر است و به همین دلیل در این شرایط حساس کشور دشمن جنگ روانی برای عدم حضور مردم در انتخابات راه انداخته است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ولایتمداری از اساس حکومت اسلامی است، بیان کرد: در جنگ احد امام علی(ع) شمشیر ‌زد و از پیامبر گرامی اسلام دفاع کرد و مجروح شد. حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز در روز عاشورا تا پای جان از امام حسین(ع) دفاع کرد. سردار حاج قاسم سلیمانی نیز که درس خود را از مکتب امام حسین (ع) گرفته است تا لحظه شهادت ولایتمداری خود را ادامه داد.

وی یادآور شد: در ۴۲ سال گذشته نظام اسلامی همواره در نبرد با استکبار جهانی بوده و فتنه‌های امروز  آمریکا و صهیونیست‌ها را که برای انتخابات پیش‌بینی کرده بودند خنثی کرده و هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی به خود دشمنان برگشته است. امروز صهیونیست‌ها مشاهده کردند که در غزه هیچ نقطه امنی برای آنها وجود ندارد چرا که رزمندگان غزه برای اولین بار به جای سنگ صهیونیست‌ها را موشک باران کردند.

 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه بیان کرد: حضور در صحنه انتخابات و انتخاب اصلح طبق شاخصه‌های ولی زمان ضروری بوده و انتخابات از معیارهای مهم مردم سالاری است که از نظر حقوقی نیز این موضوع پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفته و اصل اسلامیت و جمهوریت آن نیز با حضور مردم نمود می‌یابد، تصریح کرد: تا کنون ۳۸ انتخابات برگزار و مسئولان با رای مردم انتخاب شده‌اند.

این مسئول یادآورشد: در تاریخ انقلاب اسلامی با وجود مسئولیت‌پذیری افکار مختلف در کشور برنامه‌ها و خدمات چشمگیری ارائه شده است اگرچه مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد و مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان قدرتمندی ایران اسلامی را عامل ترس دشمنان از جمله آمریکا برای ترک منطقه داسنت و گفت: رژیم صهیونیستی رو به افول پیش می‌رود و معامله قرن را کنار گذاشته است، همچنانکه عربستان التماس می‌کند ایران واسطه شود تا از باتلاق یمن نجات یابد.

بیگدلی ادامه داد: دشمن که متوجه شد از طریق جنگ و تحریم نتوانسته تاثیرگذار باشد، به دنبال تحریم انتخابات است اما مردم بصیر نظام اسلامی اجازه چنین کاری را به دشمنان نمی‌دهند. استراتژی تحریم انتخابات توطئه دشمن است تا با استفاده از بستر انتخابات به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام
captcha