هشدار جبهه «عمل اسلامی» لبنان درباره طرح توطئه سیاسی
کد خبر: 3950873
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

هشدار جبهه «عمل اسلامی» لبنان درباره طرح توطئه سیاسی

هماهنگ کننده عمومی جبهه «عمل اسلامی» لبنان درباره وجود یک طرح توطئه سیاسی با سوء استفاده از درد و رنج و فقر مردم و تلاش برای انجام اقدامات خرابکارانه هشدار داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، شیخ «زهیر الجعید» هماهنگ کننده عمومی جبهه «عمل اسلامی» لبنان با اشاره تحولات اخیر این کشور از جمله اعتراضات اهالی طرابلس به اوضاع اقتصادی کشور، وضعیت کلی کشور را بسیار دشوار خواند و گفت: بحران اقتصادی و معیشتی و ناتوانی دولت در دستیابی به راه‌حل‌های موثر برای حل این بحران، باعث افزایش فشارهای معیشتی به همه لبنانی‌ها شده است.

وی اتفاقات روی داده در شهر طرابلس را بسیار خطرناک خواند و درباره وجود ستون پنجم احزاب سیاسی یا برنامه‌های توطئه‌آمیز خارجی با سوء استفاده از درد و رنج مردم، فقر و گرسنگی به خصوص در شرایط بحران بهداشتی و همه‌گیری ویروس کرونا هشدار داد.

شیخ زهیر الجعید تأکید کرد که راه حل مناسب، تسریع در تشکیل دولت نجات ملی به دور از انگیزه‌ها و منافع شخصی، فرقه‌ای و حزبی است. در واقع طرفای تشکیل دولت مسئول مبارزه با فساد، رسیدگی به بحران‌ها و انجام اصلاحات سیاسی و اداری است.

وی با اشاره به آتش‌سوزی ساختمان شهرداری طرابلس و نهادهای دولتی در جریان تظاهرات اظهار داشت که آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی محکوم و غیر قابل قبول است.

انتهای پیام
captcha