راه‌یابی ۹ نفر از جوانان همدان به مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان
کد خبر: 3950469
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

راه‌یابی ۹ نفر از جوانان همدان به مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان

مدیر امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از راهیابی ۹ نفر از ورزشکاران و جوانان این استان به مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

راه‌یابی ۹ نفر از جوانان ورزشکار همدان به مسابقات سراسری قرآن و عترترحمت‌الله رحمتی، مدیر امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان، از امروز ۱۰ بهمن‌ماه، به مدت سه روز در استان تبریز برگزار خواهد شد که از همدان 9 نماینده در حوزه ورزش و جوانان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت در رشته‌های قرائت، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم برگزار می‌شود، افزود: افسانه رضایی تبار و وحید شریفی در رشته قرائت تحقیق جوانان، زهرا طاهروند و احسان بیات در رشته قرائت تحقیق ورزشکاران، پوریا ابراهیمی و فاطمه نبی‌زاده در رشته حفظ یک جزء قرآن ورزشکاران بالای ۱۵ سال، محمد داوریان و آذین کاظمی در رشته حفظ کل قرآن جوانان و رحمت‌الله رحمتی در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، شرکت‌کنندگان  استان همدان در  این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: در مسابقات استانی اداره‌کل ورزش و جوانان در مجموع ۱۷۰ نفر شرکت کرده بودند که از بین این افراد سه نفر به مسابقات سراسری راه یافتند.

مدیر امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه راه‌یافتگان به مسابقات سراسری از وضعیت مناسبی برخوردارند، اضافه کرد: در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت اداره کل ورزش و جوانان چهار نفر از استان همدان رتبه برتر را کسب کردند.

وی در پایان گفت: مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت سازمان ورزش و جوانان از امروز ۱۰ بهمن‌ آغاز شد و در پانزدهم همین ماه نتایج نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۷
0
0
مسابقات رو که تبریز نتونست برگزار کنه
مسابقات تهران مجازی برگزار میشه
خبر رو اصلاح کنید
captcha