کسب 2 مقام برتر قرآنی از سوی ورزشکاران همدانی
کد خبر: 3954209
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

کسب 2 مقام برتر قرآنی از سوی ورزشکاران همدانی

مدیر امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان از کسب دو مقام برتر در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت سازمان ورزش و جوانان از سوی جوانان همدانی خبر داد.

کسب 2 مقام برتر قرآنی از سوی ورزشکاران همدانیرحمت‌الله رحمتی، مدیر امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت طی هفته گذشته با شرکت 170 متسابق در استان تبریز برگزار شد، اظهار کرد: 9 نماینده از استان همدان در حوزه ورزش و جوانان در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء و مفاهیم برگزار شد، افزود: افسانه رضایی‌تبار و وحید شریفی در رشته قرائت تحقیق جوانان، زهرا طاهروند و احسان بیات در رشته قرائت تحقیق ورزشکاران، پوریا ابراهیمی و فاطمه نبی‌زاده در رشته حفظ یک جزء قرآن ورزشکاران بالای ۱۵ سال، محمد داوریان و آذین کاظمی در رشته حفظ کل قرآن جوانان و رحمت‌الله رحمتی نیز در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم راه یافتگان به مرحله کشوری این دور از مسابقات از همدان بودند.

رحمتی یادآور شد: در این مسابقات که به‌صورت مجازی برگزار شد در رشته قرائت تحقیق، احسان بیات مقام سوم را کسب کرد و در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم نیز اینجانب موفق به کسب مقام سوم شدم.

وی ادامه داد: در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت اداره‌کل ورزش و جوانان که سال گذشته برگزار شد، چهار نفر از استان همدان نیز رتبه برتر را کسب کردند.

رحمتی در پایان گفت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت سازمان ورزش و جوانان در اوایل بهمن‌ماه به مدت سه روز به‌صورت مجازی در استان تبریز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha