9 مرداد؛ تاریخ برگزاری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3910728
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
روحانی اعلام کرد:

9 مرداد؛ تاریخ برگزاری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ادغام مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف وامور خیریه استان، اظهار کرد: این آزمون در روز پنج‌شنبه 9 مرداد برگزار خواهد شد.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به ادغام مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف وامور خیریه استان، اظهار کرد: این آزمون در روز پنج‌شنبه 9 مرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: زمان مسابقه مرحله شهرستانی صبح روز 9 مرداد رأس ساعت ۸ و نیم می‌باشد که برندگان این مرحله همزمان اعلام و راه‌یافتگان به مرحله استانی در بعد از ظهرهمان روز به رقابت می‌پردازند.

روحانی تاکید کرد: راه‌یافتگان به مرحله استانی در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل لازم است پس از تلاوت به ۲پرسش مفهومی از عبارات منتخب جزءهای اول و دوم قرآن بر اساس قرعه‌کشی توسط داوران، پاسخ دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه مرحله پرسش‌های مفهومی طرحی جدید در این دوره از مسابقات می‌باشد، گفت: عبارات منتخب در سایت مسابقات بارگزاری شده است و متسابقان می‌توانند با ورود به سایت مذکور عبارات را مشاهده نمایند.

روحانی گفت: این دوره از مسابقات در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در شهرکرد، میدان امام حسین(ع)، فلکه جهاد با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی به کاهش تعداد متسابقان سال جاری به یک سوم در مقایسه با سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال جاری سامانه ثبت‌نام مسابقات دچار اشکال فنی بود لذا بسیاری از علاقمندان نتوانستند در این رقابت ثبت‌نام کنند که شرایط سختگیرانه مبنی بر تمدید نشدن و عدم امکان ثبت‌نام در روز مسابقات مزید بر علت شد تا شاهد کاهش قابل توجه شرکت‌کنندگان در استان و کشور باشیم.

 

انتهای پیام
captcha