قدردانی از 17 سال تلاش در راه آگاهی‌بخشی + فیلم
کد خبر: 3897916
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
سیدوحید مرتضوی بیان کرد:

قدردانی از 17 سال تلاش در راه آگاهی‌بخشی + فیلم

مجری شبکه قرآن و معارف سیما در پیامی، هفدهمین سالروز تأسیس ایکنا را به جامعه قرآنی و طلایه‌داران عرصه بصیرت و آگاهی‌بخشی تبریک گفت.

قدردانی از 17 سال تلاش در راه آگاهی‌بخشی + فیلم

به گزارش ایکنا، سیدوحید مرتضوی، مجری شبکه قرآن و معارف سیما با ارسال پیام تصویری ضمن تبریک هفدهمین سال تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن به همه فعالان این عرصه، از تلاش‌های این خبرگزاری برای آگاهی‌بخشی قدردانی کرد.

متن و فیلم این پیام در ذیل قابل مشاهده است:

ماه مبارک رمضان و ماه بهشت بر همه عزیزان مبارک باشد.

در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) سفره‌دار نیمه ماه مبارک رمضان هستیم، تبریک عرض می‌کنم.

یک نکته و یک مناسبت دیگر نیز در این روز هست، این مناسبت را به همه همکاران عزیزم، طلایه‌داران عرصه بصیرت، آگاهی و اطلاع‌رسانی تقدیم می‌کنم و آن هم اینکه در نیمه ماه مبارک رمضان، خبرگزاری تخصصی قرآن افتتاح شد و امسال در هفدهمین سال فعالیت آن هستیم.

این خبرگزاری سعی کرده با بهره‌مندی از زبان‌های مختلف دنیا و با ارتباط با گروه‌های مختلف، یک فضای قرآنی ایجاد کند و اطلاع‌رسانی داشته باشد و به همه فضاهای جامعه، آگاهی‌بخشی قرآنی ارائه داده و فرهنگ قرآنی را ارتقا بخشد.

به همه همکاران عزیزم که زمانی در کنار آنها توفیق خدمت نیز داشته‌ام، تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند و در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی قرآنی همیشه مستدام و ثابت قدم باشند.

یادآوری می‌شود، برنامه «اقرا» با اجرای سیدوحید مرتضوی و کارشناسی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و به تهیه‌کنندگی علی اکرمی، شب‌های ماه مبارک رمضان، روزهای زوج و جمعه‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha