راه‌اندازی نمایشگاه مجازی «بنیاد قرآن» + عکس
کد خبر: 3897558
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

راه‌اندازی نمایشگاه مجازی «بنیاد قرآن» + عکس

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن و عترت همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه چهلمین سال تأسیس بنیاد قرآن گشایش یافت.

به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه مجازی قرآن و عترت از سوی بنیاد قرآن با مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسین‌زاده، عصر امروز، بیستم اردیبهشت‌ماه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و آستانه چهلمین سال تأسیس بنیاد به صورت دائمی راه‌اندازی می‌شود.

این نمایشگاه با شعار «قرآن، برهان و گفتمان» با نمایش کتاب‌های ارزشمند از نویسندگان و ناشران فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حسین‌زاده، دبیرکل بنیاد قرآن گفت: در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت، بخشی برای گفت‌وگو‌ با نخبگان قرآنی، معرفی کتاب‌ و کاتبان، همچنین ترجمه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین این نمایشگاه در آینده نزدیک با همکاری دیگر نهاد‌ها و مؤسسه‌های علاقه‌مند، آثار و کتاب‌های بیشتری را به مخاطبان خود ارائه می‌کند.

این نمایشگاه با همکاری برخی نهاد‌های قرآنی، ناشران و نویسندگان به زودی دیگر محصولات قرآنی را نیز برای دوست‌داران به نمایش خواهد گذاشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.bonyadequran.com/ مراجعه شود. نشانی این بنیاد در اینستاگرام bonyadeqoran418 است.

بنیاد قرآن در حوزه آموزش و برگزاری مراسم‌ مناسبتی ملی و مذهبی فعالیت می‌کند. این مرکز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سال 1359 با همت جمعی از علما و اساتید دانشگاه به منظور اعتلای فرهنگ قرآنی در سطح جامعه آغاز به کار کرد. در سال 1360 با تخصیص 20 میلیون ریال از سوی والد معظم دو شهید به نام‌های سیداحمد و سیدجواد حسین‌‌زاده، فعالیت‌های این بنیاد توسعه یافت.

در ذیل تصاویری از این نمایشگاه حقیقی که به زودی در فضای مجازی نیز قابل رؤیت است، مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha