آغاز ثبت‌نام جوایز کسب و کار حلال 2018 امارات
کد خبر: 3696541
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

آغاز ثبت‌نام جوایز کسب و کار حلال 2018 امارات

ثبت‌نام برای دریافت جایزه کسب و کار حلال 2018 امارات متحده عربی با هدف انتخاب بهترین عملكرد در بازار کسب وکار حلال در سطح جهانی در تمامی صنایع آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام جوایز کسب و کار حلال 2018 امارات

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حلال فوکوس؛ در این رقابت که بین افراد، گروه‌ها و سازمان‌هایی از سراسر جهان صورت می‌گیرد، جایزه معتبر بین المللی کسب و کار حلال برای اولین بار به بهترین‌های هر صنف اعطا خواهد شد.

كاندیدها بعد از ثبت نام و پشت سر گذاشتن یک فرآیند ارزیابی دقیق و مصاحبه با هیئت داوران متخصص بی طرف که از سراسر دنیا برگزیده شده‌اند، بررسی و انتخاب می‌شوند. در مجموع، تا پایان سال جاری 10 جایزه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

جایزه کسب و کار حلال پروژه‌ای خصوصی از سوي نهادی ثبت شده در دبی، امارات متحده عربی است. یکی از اهداف این رقابت گسترش کسب وکار حلال در کل دنیا و ایجاد انگیزه برای سهامداران در سرمایه‌گذاری و ارتقاء کسب و کار حلال است. از جمله معیارهای کسب این جایزه ترویج تحقیق و توسعه، نوآوری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) است.

سازمان دهندگان این رقابت، علاوه بر تقدیر از بهترین کسب و کارها، به شرکت‌کنندگانی که می‌تواند یک فرد، یک گروه یا یک سازمان فعال در حوزه کسب و کار حلال باشد، جایزه افتخاری نیز اعطا خواهند کرد. ثبت‌نام در این رقابت که از 10 اسفند آغاز شده است تا 9 شهريور 1397 ادامه خواهد داشت.

captcha