طرح ملی تلاوت موفقیت آمیز بوده است
کد خبر: 3554211
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
غلامرضا شاه میوه:

طرح ملی تلاوت موفقیت آمیز بوده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: غلامرضا شاه میوه، قاری بین‌المللی قرآن طرح ملی تلاوت را مثبت ارزیابی کرد و برای برگزاری بهتر آن به نکاتی اشاره کرد.

غلامرضا شاه ‌میوه، قاری و مدرس ممتاز و بین‌المللی قرآن که داوری مرحله نیمه نهایی دومین دوره شوق تلاوت ویژه نخبگان طرح ملی تلاوت در جزیره کیش را بر عهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به جزیره کیش بیان کرد: طرح ملی تلاوت در سطح کشور یک طرح نوپا است و برای بررسی ابعاد این طرح در آینده زمان زیادی داریم اما با توجه به این که شاهد قرائت‌های خوبی در این روزها از قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت بوده‌ایم لذا این طرح موفقیت آمیز بوده است به ویژه اینکه شاهد قرائت‌های خوبی از قاریان نوجوان استان‌های محروم بوده‌ایم و آینده استان‌های سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری امیدوار کننده است.
وی افزود: مسئولان باید با حمایت از این طرح اجازه دهند که ثمرات این طرح در آینده بیش از پیش مشخص شود و چون این طرح در ابتدای راه است نباید ارتباط مسئولان با آن قطع شود چراکه این طرح با آموزش‌های مفید قاریان آینده کشور را مشخص می‌کند. هم‌چنین افرادی که از یک یا دو سال قبل در این طرح بوده‌اند پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و شاهد استعدادهایی بودیم که برای سال اول شرکت کرده بودند که موجب امیدواری به این طرح است.
قاری و مدرس ممتاز قرآن تصریح کرد: چون این طرح، طرحی است که از طریق ارائه الگوی صحیح به افراد که قرائت قراء مصری است و افراد را تحت آموزش قرار می‌دهد و تقلید مهم‌ترین عنصر این طرح است ارائه قطعات مناسب‌تر می‌تواند در بالا رفتن کیفیت این طرح تاثیرگذار باشد.
شاه میوه افزود: اگر مطالعه بهتری روی آثار به جا مانده از آثار قاریان مصری صورت بگیرد قطعاً می‌شود قطعات بهتری را برای تقلید و الگو ارئه داد، التبه این کار نیازمند همکاری جمعی از کارشناسان است که بتوانند قطعات مناسب را استخراج و در اختیار قاریان نوجوان قرار دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۴
0
0
باید از این دست طرح‌ها افزایش پیدا کند
captcha