برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در کردستان
کد خبر: 3355774
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور طی امروز، ۱۰ شهریورماه در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده، دبیر سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در ‌گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در همه رشته‌ها امروز، 10 شهریورماه از ساعت 11 در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره روز از نهم شهریورماه به مدت سه روز در دانشگاه کردستان افزود: در نخستین ساعات از اولین روز این جشنواره مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی در تالار مولوی برگزار شد.
صفی‌زاده با اشاره به آغاز رقابت‌های دانشجویان در بخش شفاهی از روز گذشته بیان کرد: در اولین روز این مسابقات ابتدا شرکت‌کنندگان بخش تلاوت ترتیل، تلاوت تحقیق و حفظ پنج جزء رقابت‌های خود را آغاز کردند.
وی اظهار کرد: در دومین روز از سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان که از ساعت هشت آغاز شده، شرکت‌کنندگان بخش حفظ  10 جزء، 20 جزء و 30 جزء تا آخرین ساعات امروز برگزاری جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی در حاشیه این جشنواره اعلام کرد: در راستای عطرآگین کردن فضای دانشگاه کردستان به معنویات هرچه بیشتر نمایشگاه قرآنی با حضور ادارات و نهادهای ذیربط استان برپا شده است.
وی بیان کرد: محفل انس با قرآن با حضور دانشجویان برگزیده منطقه‌ای کشور در ساعت 19 امروز، 10 شهریورماه در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.
صفی‌زاده از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در روز چهارشنبه، 11 شهریورماه در تالار مولوی خبر داد.

captcha