زمینه‌سازی نیل به اقتصاد مقاومتی روی میز کمیسیون اقتصادی مجلس
کد خبر: 1451305
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

زمینه‌سازی نیل به اقتصاد مقاومتی روی میز کمیسیون اقتصادی مجلس

گروه اقتصاد: دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مسکن، رسیدگی به طرح حمایت از تولید ملی و زمینه‌سازی توسعه اقتصادی و نیل به اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین دستورکارهای این هفته کمیسیون اقتصادی مجلس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، یکشنبه آینده تقاضای سیدهادی حسینی، نماینده قائم‌شهر مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مسکن را بررسی می‌کنند.

همچنین رسیدگی و بررسی موضوع دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، انتخاب نماینده کارگروه اجراء ماده(39) قانون مالیات بر ارزش افزوده طبق بند(1) ماده(218) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و انتخاب پنج نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از تولید ملی در شرایط ویژه اقتصادی کشور و زمینه‌سازی توسعه اقتصادی و نیل به اقتصاد مقاومتی هم در دستور کار اعلامی یکشنبه آینده این کمیسیون است.

براساس این گزارش، اعضای کمیسیون اقتصادی، روز سه‌شنبه لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و طرح الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اصلاحات و الحاقات بعدی آن را در دستور کار دارند.

همچنین روز چهارشنبه، جلسه هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی و بررسی طرح‌ها و لوایح موجود و اخبار اقتصادی جاری در کشور برگزار می‌شود.

captcha