طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در انتظار تائید هیئت‌‌رئیسه مجلس
کد خبر: 1432653
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
ندیمی خبر داد:

طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در انتظار تائید هیئت‌‌رئیسه مجلس

گروه اقتصاد: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در این کمیسیون تصویب شده و منتظر تائید هیئت‌رئیسه است تا به صحن علنی مجلس رفته و مورد تصویب قرار گیرد.

ایرج ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بانک‌ مرکزی اظهار کرد: از نظر ما که در کمیسیون اقتصادی مجلس هستیم، تحقیق و تفحص از بانک‌ مرکزی در دولت قبل تصویب شده است و مصلحت‌هایی، آن را به تأخیر انداخته است وگرنه، ما در کمیسیون اقتصادی کار دیگری در مورد تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نمی‌توانیم انجام دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در زمان دولت گذشته، برخی اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، مخالف تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بودند و دلیل آن را نیز نزدیکی به پایان عمر دولت عنوان می کردند. اکنون از نظر قانونی، کارهای مربوط به انجام این تحقیق انجام شده است و فقط باید هیئت‌رئیسه آن را به صحن ببرد تا تصویب شود.

وی تصریح کرد: در گذشته هیئت‌رئیسه، معتقد بود که بنا به مصلحت‌ها تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به صلاح نیست، اما اکنون شرایط تغییر کرده باید تحقیق و تفحص از بانک‌ها مورد تائید قرار گیرد.

captcha