برگزاری مسابقات قرآنی ویژه امدادگران هلال‌احمر در کردستان
کد خبر: 1408041
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه امدادگران هلال‌احمر در کردستان

گروه هنر: کارشناس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه امدادگران در سال‌جاری در این نهاد خبر داد.

خلیل مختاری‌نیا، کارشناس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان در رشته‌های قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال‌جاری است.
وی افزود: سلسله نشست‌های فرهنگی با موضوع «نماز، امر به معروف به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه آن در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون دو دوره از این سلسله نشست‌ها در جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شده است، ادامه داد: یک دوره آن در شهر سنندج با حضور 300 نفز از امدادگران، داوطلبان، اعضای جوانان و کارکنان جمعیت هلال‌ا‌حمر استان و یک دوره دیگر آن در شهرستان قروه برگزار شده است.
کارشناس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کردستان عنوان کرد: این سلسله نشست های فرهنگی تا پایان سال‌جاری در شعب جمعیت هلال احمر همه شهرستان‌های استان کردستان برپا خواهد شد.
وی در ادامه به دیگر برنامه‌های فرهنگی این اداره اشاره و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان کلاس‌های آموزش قرائت، تجوید و تفسیر قرآن کریم در این نهاد برگزار می‌شود.
مختاری‌نیا در پایان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت‌های مختلف دینی، مذهبی و ملی در طول ایام سال توسط این نهاد، یادآور شد: برگزاری همایش استانی «زنان و مدیریت بحران» از دیگر برنامه‌هایی بود که در هفته زن و بزرگداشت مقام مادر توسط این اداره برگزار شد.

captcha