مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4211984
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد اردبیل برگزار شد

مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل در سالن شهدای هنرمند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان برگزار شد.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل، سوم اردیبهشت‌ماه، با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در سالن شهدای هنرمند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

اصلی‌ترین مأموریت این انجمن برنامه‌ریزی در راستای تقویت، ارتقا و پیگیری مسائل درباره گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

با توجه به رویکرد ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تربیت نوجوان کنشگر در عمران معنوی مساجد است برنامه‌ریزی در راستای ارتقای معنویت و اخلاق اعضای گروه‌های سرود از دیگر برنامه‌های این انجمن است.

در پایان این جلسه، انتخابات هیئت مدیره انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل نیز برگزار و فاطمه واثقی از کانون فرهنگی و هنری محسنین، شیوا عبدالله‌زاده از کانون تخصصی خواهران الزهرا(س)، روشن قوی‌دل از کانون فرهنگی و هنری علمداران حضرت ابوالفضل(ع)، سعید تقی‌پور از کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک کارشناسان، سیدهاشم سیدی از کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س)، حسن عیوضی از کانون فرهنگی و هنری یوسف زهرا، رقیه محبی از کانون فرهنگی هنری مصلحون و رسول مجرد از کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) به‌عنوان اعضای این هیئت معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha