۱۵۰ دانشجو معلم یزدی در طرح «معراج» شرکت کردند
کد خبر: 4211577
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

۱۵۰ دانشجو معلم یزدی در طرح «معراج» شرکت کردند

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به برگزاری طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان یزد از بهره‌مندی ۱۵۰ دانشجو معلم استان از آموزش‌های مرکز تخصصی نماز خبر داد.

سید اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز یزدحجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرای طرح «معراج» در استان گفت: این طرح با همکاری دانشگاه فرهنگیان و با هدف بصیرت‌افزایی و توانمندسازی دانشجو معلمان در موضوع نماز، توسعه مشارکت و نقش‌آفرینی دانشگاهیان به ویژه دانشجومعلمان در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و پاسخ به شبهات در مورد نماز اجرایی شد.

وی؛ بسط و گسترش فضای تحلیل، تبیین، ارزیابی، آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در حوزه نماز، شناسایی و معرفی تجارب ایده‌های برتر در زمینه نماز و برگزاری نمازهای باشکوه در دانشگاه را از دیگر اهداف این دوره برشمرد و افزود: این دوره با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان استان در دو مرحله ویژه آقایان و بانوان برگزار شد.

موسوی با اشاره به اینکه از این تعداد 50 نفر آقا و 100 نفر بانو بودند ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در ۱۶ ساعت از آموزش‌های لازم توسط سه نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز بهره‌مند شدند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به استقبال خوب دانشجومعلمان از آموزش‌ها بیان کرد: در پایان این دوره دانشجویان ضمن شرکت در نظرسنجی از اساتید و مدیریت اجرایی دوره، در آزمون پایان دوره شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha