همکاری ۴۲ شرکت دانش‌بنیان با جهاددانشگاهی لرستان
کد خبر: 4211513
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

همکاری ۴۲ شرکت دانش‌بنیان با جهاددانشگاهی لرستان

رئیس جهاددانشگاهی دانشگاهی لرستان از همکاری ۴۲ شرکت دانش‌بنیان با جهاد دانشگاهی واحد لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ شرکت در جهاد دانشگاهی استان مستقر هستند.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با رئیس جهاد دانشگاهی استانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان لرستان، عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، یکم اردیبهشت‌ ماه با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی با فرهاد فرامرزیان، رئیس  جهاد دانشگاهی لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی دانشگاهی واحد لرستان در این دیدار با تقدیر از زحمات مدیرکل میراث‌ فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان لرستان، گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل میراث‌ فرهنگی لرستان از آن دست مدیرانی است که رشته تحصیلی با کار و جایگاه شغلی وی هم‌خوانی دارد، افزود: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشارها نیز شاهد کارهای ارزشمندی در استان هستیم.

فرامرزیان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی، اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده؛ این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چرا که هدف ما خدمت به مردم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش‌بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این تعداد ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

انتهای پیام
captcha