احداث پویاشهرهای جدید در پایتخت
کد خبر: 4211314
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

احداث پویاشهرهای جدید در پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از احداث چند مدرسه پویا شهر در برخی مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

احداث چند پویاشهر جدید در پایتختبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات شهری و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این زمینه گفت: به منظور تسهیل در ایجاد دسترسی کودکان کار و خیابان به مدارس پویاشهر شهرداری تهران، قرار است چند مدرسه جدید ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار و خیابان احداث شود.

وی افزود: مذاکراتی با برخی از مناطق که از زیر ساخت‌های مناسبی جهت احداث مدارس پویاشهر برخودار هستند انجام شده و در برخی مناطق ما بیش از یک تا دو مدرسه پویاشهر خواهیم داشت تا میزبان کودکان کار و خیابان باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار کودک کار و خیابان ازسوی شهرداری تهران در مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تحت پوشش هستند، افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت که طی دو هفته گذشته جریان داشت اقدامات بسیار مناسبی در مورد کودکان کار و خیابان صورت گرفت و قصد داریم در مدارس استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش خدمات ویژه‌ای به این کودکان ایران ارائه دهیم.

یادآور می‌شود، چندی پیش مدرسه پویاشهر منطقه ۸ تهران در یک مراسم افطاری در ماه رمضان با حضور کودکان کار افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha