افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی در قم
کد خبر: 4211055
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی در قم

زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی از شهدای راه قدس با حضور برخی از مسئولان استانی به همت دانشگاه علوم قرآنی استان قم، افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی در قمبه گزارش ایکنا از قم، زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی از شهدای راه قدس، به همت دانشگاه علوم قرآنی استان قم، امروز، 29 فروردین‌ماه، با حضور برخی از مسئولان استانی و با مشارکت مدارس بهار نور معرفت در دانشگاه علوم قرآنی قم، افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید سعید کریمی برگزار شد، حجت‌الاسلام نقیب ریاست دانشگاه علوم قرآنی قم ضمن خیرمقدم‌گویی به حضور خانواده شهید کریمی، بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا و تکریم آنان امری لازم و وظیفه هر ایرانی است. همه ما مدیون شهدا هستیم و همیشه قدردان جان‌نثاری‌ها و فداکاری‌های آنان بوده و در راه اعتلای اسلام و مسیر شهدا حرکت خواهیم کرد.

پدر شهید کریمی در این مراسم با اشاره به اهتمام شهید کریمی به مسائل دینی و شرعی اظهار کرد: این شهید، اهتمام خاصی به مذهب و آموزه‌های اسلامی داشت و نسبت به حجاب اسلامی و ولایت فقیه توجه ویژه‌ای می‌کرد.

همچنین خواهر شهید کریمی با اشاره به توجه شهید کریمی به قرآن کریم بیان کرد: شهید کریمی در زمینه قرآن اهتمام ویژه‌ای داشت و انس بسیار خوبی با قرآن کریم برقرار می‌کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده شهید کریمی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha