طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در کردستان پایان یافت
کد خبر: 4210874
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در کردستان پایان یافت

مراسم اختتامیه ۲۴ اُمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی شامگاه، 28 فروردین ماه به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.

مراسم اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی

به گزارش ایکنا از کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در مراسم اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی که شامگاه گذشته، 28 فروردین ماه به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد، گفت: اختتامیه ۲۴ اُمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در کردستان بهانه‌ای بود که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی با تبریک ویژه به‌مناسبت پیروزی سبزپوشان افتخار آفرین، افزود: سرخ‌پوشان در هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می‌کنیم کج‌فکران، ساده‌لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه هلال احمر افزود: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی‌های خود را دارد و خوشابه حال مجموعه هلال احمر که در مناسبت‌های مختلف حضوری مؤثر و پررنگی داشته‌اند. به‌ویژه در ایام کرونا که با سخت‌کوشی و در لحظات سخت و دلهره‌آور در مبادی شهرها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و با حضور جوانان در پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و اکیپ‌های سیار در مکان‌های شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد از جمله پویش بهرفت، خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها قرار گرفت.

جلالی با بیان اینکه بحث امداد نوروزی یکی از شاخص‌های اصلی هلال احمر در ایام عید است، گفت: در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته‌ای ارائه شد و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافران نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام
captcha