واگذاری بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان در کرمان
کد خبر: 4210666
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

واگذاری بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان در کرمان

آیین واگذاری 3355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به نمایندگی کل استان در شهرستان بردسیر برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، همزمان با سراسر کشور آیین واگذاری 3355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با رتبه دوم در سطح کشور و در شهرستان بردسیر برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جریان این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، گفت: باتوجه به اینکه موضوع مسکن یکی از نیازهای اولیه و اساسی خانواده‌هاست، تأمین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی با اشاره به افتتاح 3355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان افزود: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد به طور متوسط 50 مترمربع احداث شده‌اند و ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان کرمان در سال گذشته، 158 درصد نسبت به سال1401، رشد داشته است.

عسکری‌نژاد اظهار کرد: برای ساخت 3355 واحد مسکونی با اعتبار تقریبی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی و آورده مددجویان و خیرین هزینه و با همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی و سپاه و بانک‌های عامل احداث و این اتفاق در استان رقم خورد.

انتهای پیام
captcha