حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی در تاریخ کم‌نظیر بود
کد خبر: 4210545
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی در تاریخ کم‌نظیر بود

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده ابعاد انتقام تاریخ‌ساز و کم‌نظیر سپاه از اسرائیل را بررسی کرد و گفت: این حرکت در تاریخ کم‌نظیر بوده است.

حمله ایران به اسرائیل

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی پیام نور استان، حمید دهقان، رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده امروز، 27 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابعاد گسترده جهانی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع و مراکز حیاتی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: بعد از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، جمهوری اسلامی برابر قوانین بین‌المللی این حق را برای پاسخ متقابل داشته است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام شایسته و کم‌نظیر با شلیک صدها موشک و پهپاد انتحاری انجام شد، افزود: این حمله برای همه نظریه‌پردازها و دکترین دفاعی و نظامی در کشورهای جهان یک حمله کم‌نظیر به لحاظ شلیک مستقیم از ایران به خاک رژیم صهیونیستی بود این در حالی است که در طول ۷۵ سال گذشته هیچ کشوری در جهان نتوانسته بود به‌طور مستقیم به این رژیم حمله نظامی داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده بیان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی و شکست مفتضحانه‌ای که در ابعاد نظامی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و عملیاتی و حتی ژست بین‌المللی خورده بود به‌دنبال جبران این شکست با قتل‌عام مردم بی‌دفاع غزه بوده است.

دهقان تصریح کرد: خطای راهبُردی این رژیم در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا در کمتر از ۱۰ روز جمهوری اسلامی ایران برابر قواعد و قوانین بین‌المللی اقدام به حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی برای اولین‌بار در تاریخ کند که به تعبیری خاک این رژیم را شخم زده است.

وی اضافه کرد: این حمله توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رمز مبارک «یا رسول‌الله» انجام شد تا منادی پیامی روشن برای همه جهانیان به‌خصوص آمریکا و ایادی استکباری‌اش باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده بیان کرد: این دفاع مشروع برابر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران در سوریه و حمله به اماکن دیپلماتیک صورت‌گرفته است.

دهقان ادامه داد: قطعاً اگر رژیم صهیونیستی و یا هم‌پیمانانش بخواهند دست از پا خطا کنند این‌بار شاهد سیلابی از موشک‌ها و پهپادهای انتحاری و شخم‌زدن تمام خاک رژیم صهیونیستی از چندین جبهه شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن و خاک جمهوری اسلامی خواهیم بود که عاقبتی پشیمان‌کننده خواهد داشت.

وی افزود: ضربه وارده شده به سران رژیم صهیونیستی و تلفات سنگین ناشی از حمله موشکی ایران بدون شک با سانسور گسترده رسانه‌ای همراه خواهد بود که لازم است در این زمینه روشنگری و اطلاع‌رسانی درست صورت گیرد. حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی در تاریخ کم‌نظیر بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده در پایان گفت: بدون شک این حمله باعث خوشحالی همه کسانی بود که دائماً از انتقام سخت و پشیمان‌کننده خبر می‌دادند و از شب گذشته کام ملت ایران با این اقدام انقلابی سپاه پاسداران شیرین و قلوب‌شان شاد شد.

انتهای پیام
captcha