ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای دانش‌آموزان تبیین شود
کد خبر: 4210530
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای دانش‌آموزان تبیین شود

مهدی کاظمی با بیان اینکه پاسخ سخت سپاه و سیلی به اسرائیل سبب اقتدار و امید در دل همه مردم شد، گفت: از همه معلمان به‌ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی انتظار داریم در راستای جهاد تبیین همه ابعاد عملیات را برای دانش‌آموزان و نسل جدید تبیین کنند.

مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از کرمان، مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش امروز، ۲۷ فروردین‌ماه با حضور وبیناری در آیین افتتاح دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق، گفت: این عملیات یک‌بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

وی افزود: عملیات وعده صادق با رهبری فرمانده معظم کل قوا محقق شد و تصمیم قاطع معظم‌له زمینه این پاسخ سخت و سیلی به اسرائیل را فراهم کرد که سبب اقتدار و امید در دل همه مردم شد. آنچه مهم است که باید بر روی آن تمرکز کنیم به‌ویژه در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت این است که ابعاد مختلف عملیات باید توسط دبیران برای نسل جدید تبیین شود.

کاظمی تصریح کرد: این عملیات کشور را به اوج اقتدار رساند بنابراین از همه معلمان به‌ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی انتظار داریم در راستای جهاد تبیین همه ابعاد عملیات را برای دانش‌آموزان و نسل جدید تبیین کنند. باید زمینه تبیین دستاوردها و اقتدار کشور را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم بنابراین درس آمادگی دفاعی اهمیت بسیاری دارد و باید توجه ویژه‌ای به این درس داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه برای توانمندسازی تئوری و اجرای عملی درس آمادگی دفاعی باید تلاش کنیم، افزود: این درس فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزی با دفاع شخصی و دفاع از کشور است و درس باید کامل و بی‌نقص ارائه شود.

کاظمی در پایان اظهار کرد: اجرای با کیفیت درس آمادگی دفاعی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد و باید نسبت به روشنگری و تبیین افتخارات کشور، ارتباط ایران با سایر کشورها و سایر اتفاقات به عنوان واقعیت‌های مختلف، اقدام کنیم.

انتهای پیام
captcha