«وعده صادق»؛ نمایش توان و اقتدار دفاعی ایران
کد خبر: 4210483
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس مطرح کرد

«وعده صادق»؛ نمایش توان و اقتدار دفاعی ایران

اکبر رنجبرزاده گفت: عملیات «وعده صادق» شادی ملت را به همراه داشت و همچنین روحیه بخش جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومان، مستضعفان و آزادیخواهان جهان شد، این اقدام نمایش توان و اقتدار دفاعی ایران عزیز، سیلی انتقام ملت به زورگویان و مصداق وعده صادق است.

اکبر رنجبرزاده، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامیاکبر رنجبرزاده، نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اقدام انقلابی سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم جعلی صهیونیستی، از جمله حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در بامداد شنبه 26 فروردین‌ماه غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود.

وی افزود: این اقدام شادی ملت را به همراه داشت و همچنین روحیه‌بخش جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومان، مستضعفان و آزادیخواهان جهان شد. این اقدام نمایش توان و اقتدار دفاعی ایران عزیز، سیلی انتقام ملت به زورگویان و مصداق وعده صادق است.

رنجبرزاده بیان کرد: هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکای خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ گسترده‌تر فرزندان ملت روبرو خواهد شد. آنچنان که پایان عمر نکبت‌بار رژیم کودک‌کش اسرائیل را نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha