انتشار سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»
کد خبر: 4210363
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

انتشار سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»

 سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه» با همکاری دانشگاه اصفهان و پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) منتشر شد. 

طرح جلد سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه» که اولین و تنها پژوهشنامه علمی پژوهشی مطالعات وقف و امور خیریه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کشور است، با همکاری دانشگاه اصفهان و پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) منتشر شد. 

در این پژوهشنامه، مقالاتی با محوریت «پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر»، «پژوهش‌های تاریخی و تمدنی امر خیر»، «پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر» و «پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر» پذیرفته می‌شوند که در پایگاه‌های سیویلیکا، مگ ایران، مرجع مجله‌های علمی، SID، نورمگز، پرتال جامع علوم انسانی و گوگل پژوهشگر نمایه شده است.

این پژوهشنامه که به‌صورت دوفصلنامه منتشر می‌شود، ضمن انتشار دستاورد‌‌های اصیل پژوهشی در حوزه وقف و امر خیر، به مسئله‌یابی و حل مسائل این حوزه با حفظ معیارهای اصلی پژوهشنامه برای پذیرش مقالات (نوآوری، جامعیت و کاربردی بودن با محتوای علمی پژوهشی) به منظور رفع مشکلات این حوزه می‌پردازد.

پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) با همکاری دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در ایران در این عرصه گام نهاد و با تمام دانشگاه‌‌های سراسر کشور و مراکز علاقه‌مند به حوزه نیکوکاری همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان برای مطالعه مقاله‌های چاپ‌شده و اطلاع از چگونگی ارسال و پذیرش مقالات می‌توانند به نشانی https://ecs.ui.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha