خروج از بحران‌های اقتصادی به همفکری دانشگاهیان نیاز دارد
کد خبر: 4209612
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
استاندار سمنان:

خروج از بحران‌های اقتصادی به همفکری دانشگاهیان نیاز دارد

سیدمحمد‌رضا هاشمی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی استان سمنان باید راهکارهای عملیاتی و مؤثر در راستای تحقق شعار ارائه دهند، گفت: خروج از بحران‌های اقتصادی به همفکری و همراهی دانشگاهیان نیاز دارد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، شب گذشته، 20 فروردین در نشست تخصصی با رؤسای دانشگاه‌های استان سمنان با بیان اینکه به دنبال بهره‌گیری از نقطه نظرات و راهکارهای افراد علمی جامعه در تحقق شعار سال هستیم، گفت: ارائه این راه‌حل‌ها می‌تواند نه تنها استان بلکه کشور را به درگاه پیشرفت و آبادانی بیشتر سوق دهد.

وی ادامه داد: خروج از بحران‌های اقتصادی به همفکری و همراهی دانشگاهیان نیاز دارد که در این راستا جامعه دانشگاهی استان سمنان باید راهکارهای عملیاتی و مؤثر در راستای تحقق شعار ارائه دهند.

این مقام عالی استان سمنان با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی، اساتید، هیئت‌های علمی و دانشجویان باید ظرفیت‌های علمی موجود در استان را شناسایی و در این راستا گام بردارند، اظهار کرد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی مدنظر رهبر معظم انقلاب نیز با این اقدام تحقق می‌یابد.

هاشمی با تأکید بر اینکه استان سمنان سال گذشته در موارد و مباحث مختلف بسیاری، توانست در سایه همدلی، وفاق و صمیمیت به موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده‌ای دست یابد، افزود: جامعه دانشگاهی استان باید کمک کنند تا در سال جاری نیز این مهم با شدت و قوت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha