کمک نقدی 150 میلیارد تومانی مردم ایران به غزه
کد خبر: 4209167
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

کمک نقدی 150 میلیارد تومانی مردم ایران به غزه

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با گذشت شش ماه از آغاز پویش بشردوستی هلال احمر، کمک‌‌های نقدی ایرانیان به مردم مظلوم غزه به ۱۵۰ میلیارد تومان رسید.

کمک نقدی 150 میلیارد تومانی مردم ایران به غزهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعت هلال احمر، وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان این جمعیت اعلام کرد: پس از گذشت شش ماه از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه سال گذشته و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۱۸ فروردین‌ماه، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۵۰ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است و با توجه به تداوم شرایط اضطراری و بحران انسانی در نوار غزه، پویش «بشردوستی» همچنان ادامه دارد.

سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام
captcha