انس با قرآن در جامعه بیشتر شود
کد خبر: 4209141
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

انس با قرآن در جامعه بیشتر شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انس با قرآن را باید بیشتر کنیم، گفت: اینکه مقام معظم رهبری همه‌ساله دیدار‌های قرآنی دارند و اینکه رهبری در خصوص مباحث قرآنی مسلط حرف می‌زنند تمام این‌ها پیام دارد که ایشان یک شخصیت قرآنی است یعنی زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی و مسیر جامعه جهانی هم بر مبنای قرآن از جانبشان دیده می‌شود.

علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه

علی صفدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن استان با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در برپایی نمایشگاه، اظهار کرد: با توجه به شناخت از ظرفیت‌های استان و جامعه قرآنی و آنچه که می‌بینم ما نسبت به قرآن خیلی بیشتر از این‌ها باید کار کنیم.

وی با بیان اینکه فرقی نمی‌کند فرزندانمان از سنین کودکی، نوجوانی و یا حتی جوانی و یا هر چه کودک‌تر از شناخت مفاهیم قرآنی مهجورتر هستند، افزود: انس با قرآن را باید بیشتر کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همه‌ساله دیدار‌های قرآنی دارند و اینکه رهبری در خصوص مباحث قرآنی مسلط حرف می‌زنند تمام این‌ها پیام دارد که ایشان یک شخصیت قرآنی است یعنی زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی و مسیر جامعه جهانی هم بر مبنای قرآن از جانبشان دیده می‌شود.

صفدری در ادامه با اشاره به توقعات از خبرگزاری ایکنا در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان، گفت: ارتباط با قاریان، فعالین، چهره‌ها و زحمتکشان عرصه قرآنی از جانب این رسانه قرآنی باید بیشتر از قبل باشد چرا که در این حوزه افرادی هستند که کار قرآنی می‌کنند و ناشناخته‌اند و نیاز است تا به جامعه معرفی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه در ادامه این گفت‌وگو به فعالیت‌های قرآنی مساجد و ضرورت پرداختن به این فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به فعالیت‌های قرآنی مساجد توجه دارند و بر این مبنا باید برای برگزاری محافل و جلسات قرآن برنامه‌ریزی گسترده داشته باشند و از ظرفیت نخبگان قرآنی در این مسیر بهره بگیرند.

صفدری مساجد را پایگاه‌های تربیت نسل جوان و آینده‌ساز دانست و افزود: مسجد مرکز تربیت دینی است و باید برای فعالیت‌های قرآنی اثرگذار آن برنامه‌ریزی کرد.

وی در پایان با تأکید بر این مطلب که ایکنا به عنوان رسانه قرآنی باید از مسئولان و هر آنکس وظیفه‌اش فعالیت در این عرصه است مطالبه کند، گفت: مدیران ادارات باید در خصوص فعالیت‌های قرآنی حیطه مدیریتی خود پاسخگو باشند همچنین اتفاقات قرآنی استان در هر بُعد و سطحی باید با حساسیت از طریق این رسانه تخصصی پوشش داده شود.

انتهای پیام
captcha