ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان مرکزی
کد خبر: 4208089
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان مرکزی

مدیر مؤسسه مهد «رهروان قرآنی ولایت» اراک از ثبت‌نام سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان مرکزی خبر داد و افزود: افراد واجدالشرایط تا پایان فروردین فرصت ثبت‌نام دارند.

طرح ملی تلاوت

مجتبی سعیدی، مدیر مؤسسه مهد قرآن «رهروان ولایت» اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از ثبت‌نام سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه این طرح مورد استقبال نوجوانان و خانواده آنان قرار گرفته و هرساله از رونق خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این طرح ملی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند به سایت   www.melitelavat.irمراجعه کنند.

سعیدی اضافه کرد: طرح یاد شده ویژه گروه‌های سنی 8 تا 14 سال ویژه پسران و 10 تا 15 سال ویژه دختران برگزار می‌شود. افراد داوطلب باید یکی از تلاوت‌های استاد عبدالباسط از سوره مبارکه «ضحی»، استاد منشاوی سوره مبارکه «ضحی» و استاد مصطفی اسماعیل آیات 250 تا 252 سوره مبارکه «بقره» را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: افراد برای شرکت در این طرح ملی، عضويت در گروه طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) و آشنایی بیشتر با طرح و دریافت تلاوت‌های اساتید مشخصات خود را به آیدی @Saeidi114 در پیام رسان‌های شاد یا ایتا ارسال کنند.

سعیدی از برگزاری دوره آموزشی تخصصی تلاوت به دو شیوه حضوی و مجازی قبل از ارسال فایل جهت شرکت در این طرح قرآنی ویژه شرکت‌کنندگان خبر داد و افزود: طرح یاد شده یکی از طرح‌های موفق قرآنی است که کشف استعدادهای درخشان قرآنی و پرورش آنان یکی از نتایج آن است.

مدیر مؤسسه مهد قرآن «رهروان ولایت» اراک در پایان بیان کرد: شرکت‌کنندگانی که ترم اول طرح ملی تلاوت را با موفقیت پشت سر بگذارند به اردوی رایگان مشهدمقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha