دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 4207241
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی در ایکنا برگزار می‌شود

دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی با حضور جمعی از پیشکسوتان، اساتید و مدیران امور قرآنی کشور، 18 فروردین ماه در ایکنا برگزار می‌شود.

دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی در ایکنا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی، با پایان تعطیلات نوروزی، 18 فروردین ماه مصادف با 26 رمضان المبارک، از ساعت 16 در خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نشست صمیمی؛ گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان سال از میان اهالی قرآن، تکریم چهره‌های قرآنی، بیان خاطرات و نکات مغفول مانده در حوزه فعالیت‌های قرآنی از سوی برخی از فعالان حوزه قرآن و عترت و همچنین ایجاد انس و الفت بیش از پیش میان اهالی مدیریت و اداره امور قرآنی در کشور و هم‌افزایی برای انجام فعالیت‌های منسجم و متحدتر است که از سوی ایکنا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

نخستین دیدار نوروزی پیشکسوتان، اساتید و مدیران امور قرآنی کشور، فروردین‌ماه سال ۱۳۹۳ برگزار شد و هر ساله با پایان تعطیلات نوروزی، این مراسم در محل خبرگزاری برپا می‌شود. تنها وقفه در برپایی این نشست صمیمی طی فروردین‌ماه سال ۹۹، با لغو تمامی مراسم و برنامه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بود و به لطف حق با پایان این ممنوعیت‌ها در سال‌های پس از آن شاهد حضور پر شور و گرم اهل قرآن در ایکنا بودیم.

انتهای پیام
captcha