عضویت 5 هزار نفر در طرح باشگاه‌ بچه‌های مسجدی البرز
کد خبر: 4203823
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

عضویت 5 هزار نفر در طرح باشگاه‌ بچه‌های مسجدی البرز

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه تاکنون بيش از پنج هزار نفر در طرح باشگاه بچه‌های مسجد این استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هدف از اجرای این طرح، جذب نیروهای نوجوان و جوان مسجدی با رویکرد تحقق مسجد تراز اسلامی است.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون بيش از پنج هزار نفر در طرح باشگاه بچه‌های مسجد ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هدف از اجرای این طرح، جذب نیروهای نوجوان و جوان مسجدی با رویکرد تحقق مسجد تراز اسلامی است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از نیروها فعال مسجدی در مساجد سطح استان البرز دعوت شده است، افزود: این طرح در ساماندهی و رشد برنامه‌های کانون های فرهنگی و هنری مساجد مؤثر است. 

شکری بیان کرد: به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، جریان‌سازی رسانه‌ای به همراه ارائه بسته‌های تشویقی و انگیزشی به یاوران مسجدی و تقدیر از کانون‌های برتر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز گفت: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در سه قالب ستادهای استانی، سطح کانونی و اعضای کانون‌ها اجرا می‌شود که با عنوان کانون‌های راهبر، کانون‌های معین و کانون‌های هم‌گروه تقسیم‌بندی شده است.

انتهای پیام
captcha