مهلت ارسال آثار به رویداد «بازی‌آرا» تمدید شد
کد خبر: 4203732
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

مهلت ارسال آثار به رویداد «بازی‌آرا» تمدید شد

با تمدید مهلت ارسال تولیدات ایرانی برای شرکت در نخستین رویداد «بازی‌آرا»، بازی‌سازان تا ۲۲ اسفند فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره به سایت این رویداد مراجعه کنند.

مهلت ارسال آثار به رویداد «بازی‌آرا» تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بنابر اعلام اولیه در فراخوان جشنواره «بازی‌آرا»، زمان ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی به این رویداد تا ۱۵ اسفند تعیین شده بود. اما بنا به درخواست بازی‌سازان برای تمدید این فرصت، زمان ارسال تولیدات برای بخش‌های مختلف تا ۲۲ اسفند تمدید شد. براین اساس بازی‌سازان برای ارسال تولیدات خود جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی baziara.ir مراجعه کنند.

مهلت ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی برای شرکت در نخستین رویداد بازی‌آرا ساعت ۲۴ روز ۲۲ اسفندماه به پایان می‌رسد و این فرصت قابل تمدید نیست.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین رویداد تولید بازی‌های رایانه‌ای با محتوای ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی را برگزار می‌کند. این رویداد محتوایی با رویکرد طراحی بازی رایانه‌ای جذاب و دارای پیام مبتنی بر ارزش‌های ایرانی اسلامی طراحی شده است و به آثار برتر این رویداد بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی اهدا می‌شود. همچنین بازی‌های برگزیده می‌توانند تا ۱۰ میلیارد ریال حمایت و شتابدهی دریافت کنند. 

محور‌های اصلی رویداد بازی «آرا» شامل «زن، خانواده و جمعیت»، «مقاومت، دفاع مقدس و مبارزه با استکبار»، «امید و پیشرفت»، «هویت اسلامی ایرانی» و «قرآن و عترت» است و شرکت‌کنندگان در این رویداد از روز ثبت‌نام تا پایان رویداد با همراهی رهیاران (منتورها) بازی‌ها و طرح‌های خود را تکمیل و برای ارائه در اختتامیه رویداد آماده شوند.

انتهای پیام
captcha