آغاز طرح نظارت بهداشتی بر بازار عید و ماه رمضان در لرستان
کد خبر: 4203661
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

آغاز طرح نظارت بهداشتی بر بازار عید و ماه رمضان در لرستان

گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سطح استان لرستان از امروز، 15 اسفندماه با مشارکت کارشناسان ادارات کل صمت و تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانپزشکی و بهداشت و همچنین همراهی نیروی انتظامی این استان آغاز شد.

آغاز گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت لرستان، گشت مشترک بازرسان و کارشناسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و بهداشت لرستان، امروز، 15 اسفندماه با همکاری نیروی انتظامی ویژه ماه رمضان و عید نوروز برگزار شد. 

همزمان طی این گشت چندین واحد صنفی سطح شهر بازرسی شدند و با متخلفان برخورد و پرونده تخلفاتی جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و... را به‌صورت شبانه‌روزی به سامانه‌های ۱۲۴ اداره‌کل صنعت معدن تجارت و ۱۳۵ اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند.

در این رابطه محمدی گراوند، رئیس شعبه 6 تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۳۰ تیم نظارت و بازرسی از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان بازار کالا و خدمات استان را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار لرستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر افزود: در این طرح سالن‌های غذاخوری، هتل‌ها و سایر مکان‌ها برای پذیرایی از مسافران نورزی، اقلام ویژه ایام نوروز و کالا‌های ویژه ماه رمضان زیر ذره‌بین بازرسان استان رصد می‌شود.

در طرح امسال علاوه بر گشت سیار مشترک برای رفاه همشهریان و مسافران نیز در چند نقطه از شهر خرم‌آباد اکیپ ثابت نظارت مستقر می‌شود.

طرح تشدید نظارت نوروزی از امروز در بازار لرستان آغاز و تا 21 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha