قدردانی فرمانده انتظامی کردستان از حضور باشکوه مردم در انتخابات
کد خبر: 4203159
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

قدردانی فرمانده انتظامی کردستان از حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات، مجاهدت کارکنان انتظامي و مرزبانی ، همکاري خوب سپاه پاسداران، بسيج، دستگاه‌های امنيتی - اطلاعاتی در تأمين نظم و امنيت انتخابات تقدير کرد.

علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات، مجاهدت کارکنان انتظامی و مرزبانی، همکاری خوب سپاه پاسداران، بسيج، دستگاه‌های امنيتی - اطلاعاتی  در تأمين نظم و امنيت انتخابات تقدير کرد. در متن پيام سردار علی آزادی آمده است؛

بار دیگر مردم با حضور  خود در صحنه انتخابات حماسه‌ای ماندگار دیگری  را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند  و برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم ثبت کردند.

اکنون که با توفيق الهی انتخابات با مشارکت خوب هم استانی‌های عزيز در کمال آرامش و با امنيت کامل برگزار شده، لازم است ضمن شکرگذاری اين نعمت بزرگ به درگاه الهی از همراهی و همکاری‌های ستودنی مردم شريف استان و تلاش‌های گسترده خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرايی تقدير و تشکر شود.

در اين ميان مديريت مؤثر و مراقبت و اهتمام پيوسته اعضای شورای تأمين استان از جمله بخش‌های مختلف امنيتی و انتظامی و نقش خوب رسانه‌ها که انتخابات 11 اسفند را در امنيت و آرامش کامل زمينه‌سازی کردند و علی رغم تهديدات بالقوه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، موجبات استمرار حضور پرشور و شعور و امن مردم در اين همايش سياسی شدند.

لذا اينجانب از همکاری همه جانبه مردم  استان کردستان، همه دستگاه های امنيت ساز، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه، ارتش، بسيجيان  و مجاهدت‌های همکارانم در انتظامی  و مرزبانی استان که با رشادت و فداکاری همچون گذشته در اين حرکت عظيم نقش آفرينی کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام
captcha