یکی از مصادیق جهاد، شرکت در انتخابات است
کد خبر: 4202906
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

یکی از مصادیق جهاد، شرکت در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه هر رأی در صندوق همچون شلیک موشک بر قلب دشمنان است، گفت: جهاد یعنی تلاش و مبارزه در مقابل دشمنان، لذا شرکت در انتخابات به نوعی جهاد به‌شمار می‌رود.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز، 11 اسفندماه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ١۴١ در بیت‌الزهرا(س) گرگان در جمع خبرنگاران، گفت: دشمن در میدان حضور گسترده پیدا کرده تا مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند، لذا ما باید با حضور خود وارد میدان شده و به وظیفه‌مان عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه هر رأی ما در صندوق‌های رأی همچون شلیک موشک و گلوله‌ای بر قلب دشمنان در آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: جهاد یعنی تلاش و مبارزه در مقابل دشمنانی که در برابر ما ایستاده اند، لذا شرکت در انتخابات به نوعی جهاد به شمار می‌رود.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه حضور در انتخابات برای اقتدار کشور مؤثر واقع خواهد شد، گفت: حضور و شرکت مردم در انتخابات امری مهم بوده که در قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی اثرگذار گذاشته و به دشمنان می‌فهماند که اگر مشکل  نقدی هم وجوددارد، مردم همواره در میدان هستند و در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام
captcha