۹۳ شعبه اخذ رأی فعال در استان قم
کد خبر: 4202728
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

۹۳ شعبه اخذ رأی فعال در استان قم

حاجی‌زاده گفت: شعبه‌های سیار در شهر قم ۵۱ شعبه است و در مجموع در استان قم ۹۳ شعبه سیار برای اخذ رأی برنامه‌ریزی شده‌ است.

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه،11 اسفندماه در استان قم آغاز شد.

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: در استان قم افزون بر ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۴۵ هزار رای اولی در استان قم هستند که ۲۲ هزار نفر از آنان دختر و ۲۳ هزار نفر نیز پسر می‌باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه ۲۶۲ نامزد مجلس شورای اسلامی در قم برای سه صندلی خانه ملت با هم رقابت خواهند کرد، افزود: ۷۴۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تعیین شده‌است.

حاجی‌زاده گفت: شعب اخذ رأی قم همچنین شامل ۶ حوزه فرعی نیز می‌شود که ۲ حوزه در شهر کهک، ۲ حوزه در شهر جعفرآباد و یک حوزه در بخش سلفچگان و یک حوزه در خلجستان مستقر می‌باشد. تعداد شعبه اخذ رای برای انتخابات امسال نسبت به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، ۲۵ شعبه افزایش یافته‌است.

رئیس ستاد انتخابات استان قم اظهار کرد: شعبه‌های سیار در شهر قم ۵۱ شعبه است و در مجموع در استان قم ۹۳ شعبه سیار برای اخذ رای برنامه‌ریزی شده‌ است.

انتهای پیام
captcha