بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان برای دعوت مردم به انتخابات
کد خبر: 4202655
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان برای دعوت مردم به انتخابات

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان در بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

بیانیه انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان برای دعوت مردم به انتخاباتبه گزارش ایکنا از لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها و تشکل‌های سیاسی استان لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای خواستار حضور و مشارکت حداکثری مردم استان لرستان در انتخابات ۱۱ اسفندماه شدند.

در این رابطه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه‌ انتخاباتی در دعوت به شرکت حداکثری مردم در انتخابات آورده است: 

در اهمیت حضور مردم در انتخابات همین بس که همه دشمنان ملت ایران و بلکه دشمنان بشریت و به خصوص صهیونیست‌های حاکم بر رژیم کودک‌کش و خونریز اسرائیل و آمریکا و رسانه‌های آنان مرتب دارند تبلیغ و التماس می‌کنند تا مردم ما در انتخابات حضور نیابند. 

اما آنها کور خوانده‌اند، ملت ما آگاه است، چرا که نارضایتی‌ها و اعتراضات را به منزله اختلاف درون خانوادگی در بین ملت و نظام خود می‌داند و هیچ چشمداشت و اعتمادی هم به این دشمنان بشریت و دنباله‌های فکری و مزدوران آنها برای حل مشکلاتش ندارد.

بنابراین برای اینکه مشت محکمی باشد بر دهان این حاکمان صهیونیستی و رسانه‌های‌شان و با وجود انتقادات به برخی عملکردها و تورم و گرانی، اما با تمام ظرفیت و توان خود در انتخابات شرکت می‌کنیم تا از طرفی دشمنان را در اجرای توطئه‌های جدید خود ناکام نماییم و از طرفی دیگر با رأی دادن به نامزدهای اصلح، توانمند، فسادستیز، غیر اشرافی، صالح، انقلابی، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز و در نتیجه تشکیل مجلسی قوی و توانمند، خود به نبرد با مشکلات قیام کنیم. 

لذا همچنان که همواره در طول سال‌های پس از انقلاب و به‌خصوص این ایام، همه دشمنان در دلسرد کردن مردم ما وحدت دارند، مردم آگاه ما هم، به‌خصوص در شرایط حاد کنونی با وحدت کامل به جنگ با دشمنان خارجی و ناامیدی‌ها و نارسایی‌های موجود می‌روند و به فرمان ولی امر مسلمین جهان لبیک می‌گویند آنجا که می‌فرمایند:

«ملت ایران، شرکت در انتخابات را یک فریضه و یک عمل واجب بداند. دشمن، بسیاری از نیروهای تبلیغاتی خود را بسیج کرده تا کاری کند که انتخابات با استقبال مواجه نشود... مرتب(در دستگاه‌های تبلیغاتی خود) به مردم ایران توصیه می‌کنند که «در انتخابات شرکت نکنید»...  من عرض می‌کنم که به عنوان وظیفه اولی، به عنوان وظیفه ثانوی، به عنوان وظیفه دینی و اسلامی و به عنوان وظیفه سیاسی، شرکت آحاد مردم در انتخابات... واجب است». 

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه‌ دست‌اندرکاران انتخابات، اعم از هیئت‌های نظارت و اجرایی و بازرسی، ضمن هشدار، از همگی آنها مصرانه می‌خواهیم تا با امانتداری و صداقت و جلوگیری از بروز هرگونه شبهه و تردید و تهدید، التزام عملی خود را به فرامین رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) اثبات کنند به‌خصوص آنجاهایی که با تأکید بر حفاظت و صیانت از آرای مردم، کراراً سلامت و امنیت انتخابات را خواستار شده‌اند.

انتهای پیام
captcha