راه‌اندازی کافه گفت‌وگو، فعالیتی خلاقانه در ستاد انتخابات است
کد خبر: 4202317
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
استاندار گلستان بیان کرد:

راه‌اندازی کافه گفت‌وگو، فعالیتی خلاقانه در ستاد انتخابات است

زنگانه، راه‌اندازی کافه گفت‌وگو توسط فرمانداری کلاله را اقدامی خلاقانه برشمرد و گفت: کافه گفت‌وگو فرصتی را ایجاد کرده تا نامزدها بهتر خود را معرفی کرده و رسانه‎‌ها نیز می‌توانند از این ظرفیت برای معرفی نامزدها بهره ببرند.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد رنگانه، استاندار گلستان، امروز، 8 اسفندماه در نشست مشترک عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون، در ارتباط با تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: اسراف در تبلیغات و آسیب زدن به اموال عمومی با نصب تبلیغات بر روی این مکان‌ها قابل پذیرش نیست.

استاندار گلستان با بیان اینکه استفاده از تبلیغات در تلویزیون، فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه‌ها فرصتی بی‌بدیل و منحصر به فرد بوده که برای اولین‌بار در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، اظهار کرد: هیچ کدام از مجریان انتخابات حق دخالت و جانبداری از نامزدی را نداشته و بلافاصله پس از اثبات تخلف عزل خواهد شد.

زنگانه، راه‌اندازی کافه گفت‌وگو توسط فرمانداری کلاله را اقدامی خلاقانه برشمرد و افزود: کافه گفت‌وگو فرصتی را ایجاد کرده تا نامزدها بهتر خود را معرفی کرده لذا علاوه بر اینکه مابقی فرمانداری‌ها می‌توانند این طرح را اجرا کنند، رسانه‎‌ها نیز می‌توانند از این ظرفیت برای معرفی نامزدها بهره ببرند.

وی، ثبت‌نام 316 نفر از سلیقه‌های مختلف، اقوام و مذاهب مختلف و احزاب مختلف را امری بر رقابتی بودن انتخابات دانست و ادامه داد: سیستم‌های اطلاعاتی قدرتمند ما به صورت هوشیارانه و فعالانه در تلاش بوده و به فضل پروردگار دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه با افراد متخلف برخورد قاطعانه می‌شود، گفت: دادن وعده‌های خارج وظیفه نمایندگی جرم بوده و از مصادیق جرم تبلیغاتی است لذا دستگاه‌های نظارتی و بازرسان باید این‌ها را ثبت و ضبط کنند.

انتهای پیام
captcha