حضور پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را افزایش می‌دهد
کد خبر: 4202180
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

حضور پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را افزایش می‌دهد

پیشکسوت قرآنی کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ها ضربه‌ای کوبنده به دشمنان این آب و خاک است، گفت: برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار ایران اسلامی را در دنیا افزایش می‌دهد و هر رأی تیری به قلب دشمنان است.

دعوت فعالان قرآنی کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فعالان قرآنی کرمانشاه از مردم استان برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کردند.

کیوان حسینی، از فعالین قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با دعوت از مردم شریف استان برای حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات مصداق تقوای اجتماعی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که شرکت باشکوه در انتخابات باعث اقتدار ملی و در نهایت منجر به امنیت ملی می‌شود و وجود امنیت ملی در کشور ما بسیار حائز اهمت بوده، پس حضور در انتخابات یک وظیفه اخلاقی و ملی است.

حسینی تصریح کرد: مشارکت گسترده در انتخابات جهاد در برابر دشمنان است و طبق وعده الهی این جهاد مخلصانه مردم ایران اسلامی است.

این فعال قرآنی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و در راستای لبیک گفتن به سخنان معظم‌له، تآکید کرد: درکنار مردم شریف استان کرمانشاه خواستار حضور حداکثری جامعه قرآنی کرمانشاه در انتخابات ۱۱ اسفند هستیم.

پیمان ترکمانه، از پیشکسوتان قرآنی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ها باید ضربه‌ای کوبنده به دشمنان این آب و خاک باشد، گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که می‌تواند روح نشاط و احساس مسئولیت را در جامعه زنده نگاه دارد.

وی تأکید کرد: حضور در انتخابات حق و وظیفه است و ما در قبال خون شهدا مسئولیم. باید حضور پرشور مردم در صحنه را به رخ دشمنان بکشیم.

ترکمانه در پایان افزود: برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار ایران اسلامی را در دنیا افزایش می‌دهد و هر رأی تیری به قلب دشمنان است.

انتهای پیام
captcha