اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در استان مرکزی
کد خبر: 4201062
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در استان مرکزی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی از اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

باشگاه بچه های مسجد

مرتضی اِنقانی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد با هدف کشف و پرورش استعدادها اجرا می‌شود.

وی به‌کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی، هنری بچه‌های مسجد با در نظر گرفتن امکاناتی همچون ارزیابی، رصد و پایش را از دیگر امتیازهای راه‌اندازی این باشگاه دانست و اظهار کرد: حضور نوجوانان در مسجد زمینه تبادل تجربیات را فراهم کرده و تعامل با یکدیگر سبب می‌شود تا ارتباطات اجتماعی تقویت و دانش‌های بومی شناسایی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی برطرف شود.

انقانی با بیان اینکه اجرای این طرح به جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد کمک می‌کند، اضافه کرد: طرح باشگاه بچه‌های مسجد از روز شنبه، هفتم بهمن‌ماه آغاز شده و تا جمعه، 11 اسفندماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کانون فرهنگی، هنری مساجد شهر و محله خود می‌توانند از لینک www.bachehayemasjed.ir استفاده کنند. افراد می‌توانند در قسمت ورود و ثبت‌نام در سامانه ابتدا ثبت‌نام کرده و کد را دریافت کنند و پس از آن در قسمت ورود کدملی و کد ارسالی را درج کنند. با این روش می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha