کارگاه تخصصی مهدویت در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4200083
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

کارگاه تخصصی مهدویت در گلستان برگزار شد

کارشناس مهدویت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه کارگاه تخصصی مهدویت با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدهادی صالحی، استاد مرکز تخصصی مهدویت و مرکز تخصصی فرق و ادیان برگزار شد، گفت: ارتقای دانش مهدوی و پرسش و پاسخ به شبهات مهدویت از اهداف این کارگاه بود.

حجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی، کارشناس مهدویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی، کارشناس مهدویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان امروز، 26 بهمن‌ماه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از برگزاری کارگاه تخصصی مهدویت در شهرستان گنبدکاووس و شهرستان گرگان خبر داد و گفت: کارگاه تخصصی مهدویت به مناسبت ایام ولادت حضرت بقیةالله، امام زمان(عج) برای شبکه تبلیغی و مبلغان برگزار شد.

کارشناس مهدویت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این کارگاه با استقبال بیش از 250 نفر از افراد فعال در این حوزه رو به رو شد، اظهار کرد: کارگاه تخصصی مهدویت با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان و با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گلستان و مرکز دارالزهرا(س) قم برگزار شد.

شاهینی با تأکید بر اینکه این کارگاه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدهادی صالحی، مرکز تخصصی مهدویت و مرکز تخصصی فرق و ادیان برگزار شد، افزود: در شهرستان گنبدکاووس این کارگاه با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان، اساتید دانشگاه، بزرگان حوزه علمیه گنبدکاووس و آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در شهرستان گرگان این کارگاه با محوریت پرسش و پاسخ به شبهات مهدویت و ارتقای دانش در حوزه مهدویت در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: افرادی که در این کارگاه حضور یافتند، گواهی حضور معتبر از مؤسسه از الزهرا(س) قم نیز اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha