نقطه قوت ایران مردم هستند
کد خبر: 4199225
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها:

نقطه قوت ایران مردم هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه نقطه قوت ایران مردم هستند و همین مردم آمریکایی‌ها را از منطقه خارج خواهند کرد، گفت: ملت ایران در تمام سختی‌ها از جنگ گرفته تا تحریم توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و حاصل این ایستادگی امروز هزینه سنگین آمریکا و استکبار جهانی در منطقه است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها، امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شهر بندرعباس اظهار کرد: این عظمت‌آفرینی و شرکت مردم حماسه‌ساز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از اتفاق بزرگی است که در حال رقم خوردن است و در این پیچ تاریخی مردم ایران حوادثی را برای مقاومت و پایداری خلق کردند.

وی افزود: بندرعباس نمایشگاه قدرت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در قالب اردوهای پیشرفت در تمام عرصه‌های علمی، صنعتی و تجاری را در خود جای داده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ایران در زمان شاه سراسر وابستگی بود و هیچ چیز از خود نداشت، گفت: مردم با حضور حماسه‌ای خود در تمام میدان‌ها پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده و این همراهی ملت است که رهبران موفق را در اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نقطه قوت ایران مردم هستند و همین مردم آمریکایی‌ها را از منطقه خارج خواهند کرد، اظهار کرد: ملت ایران در تمام سختی‌ها از جنگ گرفته تا تحریم توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و حاصل این ایستادگی امروز هزینه سنگین آمریکا و استکبار جهانی در منطقه است که دیگر اثرگذاری خود را از دست داده‌اند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن بندرعباس ادامه داد: نیروی دریایی ایران در مدار ۳۶۰ درجه در دریاها دریانوردی می‌کند که در طول تاریخ این کشور بی‌نظیر بوده است و در زمینه علم نیز جزو اولین‌ها در منطقه و در تولید علم در جهان جزو ۱۰ تا ۱۵ قرار داریم.

رستمی اضافه کرد: راهی که ایران اسلامی طی کرده به قیمت خون شهدا و مجاهدت‌های انسان‌های بی‌شماری است و  از طرفی دشمن هم در حال هزینه کردن  است و امروز شایعه عملیات نظامی در ایران فقط یک توهم است. آمریکا در جنگ غزه و  اوکراین در باتلاق افتاده و برای هیمنه پوشالی خود در حال هزینه دادن است و اقتدار ملت ایران در منطقه بلکه در کل جهان در حال افزایش است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال فروپاشی انقلاب با ابزار جنگ فرهنگی بود و با دسیسه می‌خواست ملت را دچار تغییر کند، ولی امروز در برابر کشته شدن ۱۲ هزار زن و مادر در غزه سکوت کرده است.

رستمی گفت: انتخابات صحنه جنگ ملت ایران با آمریکا و استکبار جهانی است و این انتخابات است که به ایران قدرت می‌دهد و در تندباد حوادث و میادین بین‌ المللی انقلاب را  استوار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha