انتشار اثر آهنگین «اهل ایرانم» توسط حافظ بین‌المللی قرآن + صوت
کد خبر: 4198506
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

انتشار اثر آهنگین «اهل ایرانم» توسط حافظ بین‌المللی قرآن + صوت

موسی معتمدی حافظ بین‌المللی قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جدیدترین اثر خود را با عنوان اهل ایرانم منتشر کرده است.

انتشار اثر آهنگین «اهل ایرانم» از سوی حافظ بین‌المللی قرآن + صوت

به گزارش ایکنا، موسی معتمدی از حافظان شناخته شده و مطرح قرآن کریم در کشور که تا پیش از این در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن حضور داشت، طی ماه‌های اخیر وارد حوزه تولید آثار آهنگین شده و در همین راستا جدیدترین اثر آوایی خود را با عنوان «اهل ایرانم» منتشر کرد.

شعر این اثر که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تولید شده است را موسی معتمدی سروده و سیدبهنام پورحیدری و سیدروح‌الله قوام‌نیا نیز به ترتیب تنظیم و مدیریت هنری کار را انجام داده‌اند.

کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در سی و چهارمین دوره و نیز کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کشور روسیه از جمله مهم‌ترین رتبه‌های بین‌المللی موسی معتمدی در مسابقات قرآن بوده است. 

او آخرین عضو خانواده ۱۲ نفره معتمدی‌ها و متولد سال ۱۳۶۷ در شهر مقدس قم است، از جمله نکات قابل توجه در مورد وی و هفت برادر دیگرش این است که همگی حافظ قرآن هستند، در بین این هفت برادر موسی و حسین موفق به حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و کسب رتبه برتر این مسابقات شده‌اند. 

کد
انتهای پیام
captcha