ارائه خدمات ۱۴ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز
کد خبر: 4196372
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

ارائه خدمات ۱۴ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: ۱۴ کاروان سلامت هلال احمر طی ماه جاری با حضور در مناطق کم برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند.

هلال احمر

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از جمعیت هلال احمر البرز، داود رجبی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه ۱۴ کاروان سلامت هلال احمر طی‌ماه جاری با حضور در مناطق کم‌برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی این کاروان‌ها در قالب ایستگاه‌های سلامت بوده که در شهرستان‌های کرج، اشتهارد ، نظرآباد و ساوجبلاغ بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت بیش از چهارهزارو ۵۰۰ نفر خدمات درمانی و مشاوره ای دریافت کردند، افزود: این اردوها با حضور تعدادی پزشک متخصص و عمومی، پیراپزشک، ماما و روانشناس در خانه‌های هلال روستایی استان البرز برگزار شد.

این مسئول گفت: در این اردوها افزون بر خدمات درمانی در بخش بینایی‌سنجی، مشاوره های روانشناسی خانواده و تحصیلی، مددکاری، مشاوره خدمات اجتماعی و غربالگری قند و فشارخون خدمات ارائه شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد: داوطلبان با اعزام به مناطق محروم ضمن جذب و عضوگیری از مراجعان، برخی آموزش‌های امدادی مانند نحوه سنجش فشار خون آموزش می‌دهند.

رجبی افزود : خدمات کاروان سلامت هلال احمر به صورت ادواری در مناطق محروم استان البرز استان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha