مراسم اعتکاف در ۱۵ مسجد و اماکن مذهبی میاندورود برگزار می‌شود
کد خبر: 4195688
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

مراسم اعتکاف در ۱۵ مسجد و اماکن مذهبی میاندورود برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: بیشترین اقشار شرکت‌کننده در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان میاندورود جوانان و نوجوانان هستند و میزان مشارکت حضور دانش‌آموزان در این مراسم افزایش چشمگیری داشته است. 

حجت‌الاسلام محمد چوپانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورودبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد چوپانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، صبح امروز، چهارم بهمن‌ماه با تبریک سالروز فرا رسیدن ایام‌البیض و ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: ۱۵ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان و روستا‌های مجاور هستند و مشارکت جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار چشمگیر است.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی در سطح شهرستان با همکاری بسیار خوب اداره آموزش و پرورش شهرستان، افزود: افزایش ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان این مراسم در سال جدید و حضور دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی جلوه بسیار زیبایی از روح معنویت و توجه به معارف اسلامی را در جامعه به ارمغان آورده است.
 
چوپانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مهم این مراسم معنوی در استان و شهرستان، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های مهم مردمی، خیرین و دستگاه‌های اجرایی و دولتی در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم در شهرستان میاندورود بهره‌گیری شده است.
 
وی گفت: با تلاش فعالان فرهنگی و مبلغان و مبلغات برنامه‌ریزی شد تا درباره مسئله جهاد تبیین و مسائل مهم پیش روی کشور در این مراسم معنوی اعتکاف بیان شود.
انتهای پیام
captcha