انتشار فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه تواشیح بانوان
کد خبر: 4195234
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

انتشار فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه تواشیح بانوان

فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه تواشیح بانوان از سوی اعضای گروه هم‌‌خوانی اهل‌الکساء منتشر شد.

اعلام فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه تواشیح بانوان

فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش بانوان از سوی گروه تواشیح اهل‌الکسا با مدیریت خواهران اکرم و اعظم غلامی در استان البرز فعالیت می‌کند، منتشر شد. 

در این فراخوان از تمامی علاقه‌مندان داخل و خارج از کشور خواسته شده تا نمونه‌ اجرای خود برای بررسی عضویت در این گروه را به نشانی fatemi_76 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.  

اکرم غلامی، مدیر گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی اهل‌الکساء در مورد اهداف راه‌اندازی این گروه به خبرنگار ایکنا، گفت: یکی از اهداف از راه‌اندازی این گروه ایجاد اتحاد و همدلی بین بانوان قرآنی کشورمان است که امیدواریم اینگونه رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 فایل صوتی برای بررسی عضویت در گروه دریافت شده است، گفت: این فایل‌ها از استان‌های مختلف کشور ارسال شده و با پایان یافتن کار بررسی این فایل‌ها به حول و قوه الهی طی روزهای آینده گروه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

یادآور می‌شود گروه هم‌‌خوانی و مدیحه‌سرایی اهل‌الکساء از سال 1368 شروع به فعالیت کرده و تا کنون بیش از 500 اجرای استانی و کشوری داشته است.  

این گروه از سال 1393 موسسه قرآن و عترت اهل الکساء را نیز راه‌اندازی کرده است که یکی از فعالیت‌های این موسسه آموزش تواشیح و ... است. 

اعلام فراخوان تشکیل بزرگ‌ترین گروه تواشیح بانوان

انتهای پیام
captcha