امام زمان(عج) برگزیده‌ای از همه ادیان است
کد خبر: 4194901
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
مسئول بنیاد مهدویت استان فارس مطرح کرد؛

امام زمان(عج) برگزیده‌ای از همه ادیان است

مسئول بنیاد مهدویت استان فارس گفت: همه ادیان فرد منجی را از دین خود می‌دانند، درصورتی که امام زمان(عج) برگزیده‌ای از همه ادیان و پیامبران است.

امام زمان(عج) برگزیده‌ای از همه ادیان استبه گزارش ایکنا از فارس و به نقل از  روابط عمومی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور،‌ شیخ علیرضا حدائق مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس در پیش‌همایش علمی سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» گفت: با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی، نگاه اشتباه مردم ایران نسبت به مقوله مهدویت تصحیح شد و مسئولیت پذیری افراد جامعه مهدوی در کشور تجلی پیدا کرد.
 
حدائق افزود: یکی از تمامی مشترکات ادیان و مذاهب عالم اعتقاد به ظهور منجی بشریت و نجات بخش آدمیان از ظلم و جور است که این موضوع در باور دین مبین اسلام بلکه حتی در گروه‌ها و ادیان گوشه به گوشه وجود دارد.
 
مدیر بنیاد مهدویت فارس در پایان گفت: همه گروه‌های دینی معتقد هستند که «مبارزه و ظلم و حمایت از عدل» شعار فرد منجی است. همچنین فرد منجی را از دین خود می‌دانند، درصورتی که امام زمان(عج) برگزیده‌ای از همه ادیان و پیامبران بوده و در زمان ظهور ایشان، همگی تحت نظارت و فرمانبرداری آخرین ذخیره الهی خواهند بود.
 
انتهای پیام
captcha